Huisregels

HUISREGELS

Bij het maken van een afspraak

(online, via bericht of verbaal) ,

gaat u akkoord met onderstaande

voorwaarden.

  • U wordt verzocht om op tijd aanwezig te zijn. Bent u iets later? Dan wordt u vriendelijk verzocht dit te melden.


  • Bent u meer dan 10 min te laat, dan wordt de afspraak naar een ander moment verplaatst. En word deze volledig in rekening gebracht.


  • Na 3x te laat (+10min) zal u geen nieuwe afspraak meer kunnen maken.


  • Bent u verhinderd? Dan verzoek ik u om dit ten laatste 24u op voorhand te melden. Lukt dit niet, dan ben ik genoodzaakt om 50% van de kosten in rekening te brengen middels een factuur ter compensatie van de verloren tijd. Bij het niet melden van annulatie is dit 100% van het bedrag.


  • Mocht de afspraak met u onverhoopt vanuit Lienalux niet doorgaan, zullen wij in overleg een gepaste oplossing vinden en een nieuwe afspraak maken. 


  • Hygiëne komt van twee kanten. Zorg dat uw persoonlijke hygiëne in orde is alvorens u in het salon bent.

  • Bij een nieuwe set wimpers of bijwerking hiervan is het van noodzaak naar uw afspraak te komen met gereinigde wimpers en ogen, zoniet zullen deze in het salon gereinigd worden en zal hier een bijkomende kost van €5 voor worden aangerekend
  • Wimper extensions ; Wanneer er meer dan 4 weken tussen 2 afspraken valt, of slechts 30% van de wimper extensions in tact is, zal een nieuwe set worden geplaatst en aangerekend.


  • Op nagels en wimpers krijgt u 7 dagen garantie.


  • Deze garantie kan vervallen door: een behandeling door een andere styliste, zonder handschoenen chemicaliën te gebruiken, afgebeten nagels of afgetrokken wimpers, medicatie nemen, zwangerschap of verkeerde nazorg.


  • Massages worden door omstandigheden enkel nog aangeboden aan vrouwen. Dit ook steeds zonder erotische bedoelingen.


  • Betalen kan cash of met de bancontact (payconic) app en dient te gebeuren onmiddelijk na elke behandeling.


  • Lienalux is niet aansprakelijk voor ongevallen die in het salon voorvallen. Wij hebben het recht om van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.


  • Dit geld ook voor schade aan het bedrijfspand en diefstal wordt ALTIJD gemeld aan de politie.


  • De afspraak kan niet doorgaan indien de klant onder invloed of ernstig ziek  is.