Huisregels

HUISREGELS

Bij het maken van een afspraak

(online, via bericht of verbaal) ,

gaat u akkoord met onderstaande

voorwaarden.

  • U wordt verzocht om op tijd aanwezig te zijn. Bent u iets later? Dan wordt u vriendelijk verzocht dit te melden.


  • Bent u meer dan 20min te laat, dan wordt de afspraak naar een ander moment verplaatst. En word deze volledig in rekening gebracht.


  • Bent u verhinderd? Dan verzoek ik u om dit ten laatste 24u op voorhand te melden. Lukt dit niet, dan ben ik genoodzaakt om 50% van de kosten in rekening te brengen middels een factuur ter compensatie van de verloren tijd.


  • Mocht de afspraak met u onverhoopt vanuit Lienalux niet doorgaan, zullen wij in overleg een gepaste oplossing vinden en een nieuwe afspraak maken. 


  • Momenteel (COVID-19) is het verboden om met 2 of meerdere personen te komen.


  • Hygiëne komt van twee kanten. Zorg dat uw persoonlijke hygiëne in orde is alvorens u in het salon bent.


  • Op nagels en wimpers krijgt u 7 dagen garantie.


  • Deze garantie kan vervallen door: een behandeling door een andere styliste, zonder handschoenen chemicaliën te gebruiken, afgebeten nagels of afgetrokken wimpers, medicatie nemen, zwangerschap of verkeerde nazorg.


  • Betalen kan cash (GEPAST)of met de bancontact (payconic) app en dient te gebeuren onmiddelijk na elke behandeling.


  • Lienalux is niet aansprakelijk voor ongevallen die in het salon voorvallen. Wij hebben het recht om van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.


  • Dit geld ook voor schade aan het bedrijfspand en diefstal wordt ALTIJD gemeld aan de politie.


  • De afspraak kan niet doorgaan indien de klant onder invloed of ernstig ziek  is.

Alvast bedankt voor het respecteren van deze huisregels.


Dit maakt dat onze samenwerking steeds op een vlotte en fijne manier kan verlopen.